تعمیرات حرفه ای صندلی اداری

تخصص ما

گارگاه حامی صنعت انواع خدمات تعمیر صندلی اداری را توسط تکنسین های با تجربه این مجموعه به شما ارائه می دهد. تخصص ما تعمیر انواع صندلی اداری با کاربردهای مختلف می باشد .تکنسین های ما با استفاده از قطعات صندلی با کیفیت, تعمیرات ارائه شده را تضمین می کنند. تعمیرات حرفه ای حامی صنعت شامل تمامی موارد عیب یابی صندلی و تعویض قطعات و روکش صندلی اداری می باشد.

تعمیرات در محل

تعمیرات جزئی و تعمیراتی که شامل جایگزینی قطعات صندلی می باشد به طور مستقیم در محل کار شما انجام می شود, تکنسین های حامی صنعت در محل کار شما حاضر می شوند و تعمیرات جزئی صندلی را بدون ایجاد وقفه در کار شما انجام می دهند. در صورت نیاز به تعمیرات اساسی, صندلی به محل کارگاه انتقال داده و بازسازی می شود.

قطعات صندلی اداری

مجموعه حامی صنعت همواره توانسته است با استفاده از قطعات صندلی اداری با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کند . ما انواع قطعات صندلی اداری از جمله جک, مکانیزم, پایه, دسته و چرخ صندلی اداری را تعویض و تعمیر می کنیم, برای مشاهده انواع قطعات صندلی اداری می توانید به صفحه محصولات حامی صنعت مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان حامی صنعت تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید, شماره تماس: 02166746210

تعمیرات حرفه ای صندلی اداری حامی صنعت

مشکلات رایج صندلی اداری

 صندلی های اداری بعد از مدتی که از آنها استفاده می شود ممکن است دچار مشکلاتی شوند که ما دراین مطلب به شایع ترین مشکلات صندلی اداری اشاره می کنیم . اگر شما هم به عنوان کارمند در یک دفتر یا اداره کار کرده باشید حتما با این مشکلات روبرو شده اید!

  • صندلی شما بالا نمی رود و شما نمی توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید, در صورت بروز این مشکل جک صندلی باید تعویض شود.
  • هنگامی که دسته صندلی خراب شده است یا پد دسته شکل اولیه خود را از دست داده است با تعویض دسته صندلی اداری مشکل رفع می شود.
  • اگر چرخ صندلی اداری به شکل درست حرکت نکند یا شکسته شده باشد, چرخ صندلی باید جایگزین شود تا مجددا امکان حرکت صندلی فراهم شود.
  • تنظیم زاویه صندلی توسط مکانیزم صندلی انجام می شود و در صورت خرابی مکانیزم, صندلی به درستی تنظیم نمی شود. بنابراین با تعویض مکانیزم صندلی این مشکل رفع خواهد شد.
  • پایه صندلی اداری قطعه ای است که تعادل صندلی را حفظ می کند وچرخ صندلی به پایه متصل می شود, در صورت شکسته شدن پایه صندلی می توان با جایگزینی این قطعه, مشکل عدم تعادل صندلی را حل کرد.
  • پارگی روکش صندلی مشکلی است که به مرور زمان یا بر اثر کشیده شدن شی تیز روی صندلی ایجاد می شود و ظاهر صندلی شکل اولیه خود را از دست می دهد, بنابراین با تعویض روکش صندلی اداری ظاهر صندلی به شکل اولیه باز می گردد.

صندلی جایگزین

در صورت درخواست، ما به شما صندلی جایگزین را برای استفاده ارائه می دهیم تا صندلی تعمیر شده شما به شما بازگردانده شود.

حامی صنعت خدمات تعمیرات حرفه ای صندلی اداری را در شهر تهران و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد. با مشاورین حامی صنعت تماس بگیرید تا با چگونگی روند تعمیرات صندلی اداری آشنا شوید.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر