کاربرد مکانیزم صندلی اداری

  
 مکانیزم صندلی اداری قطعه ای فلزی است که به کف صندلی اداری متصل می باشد و کارایی آن در صندلی اداری به شرح زیر است:
  • تعادل بدن :این مکانیزم اجازه می دهد با کمترین حرکت کنترل صندلی در زاویه های مختلف را تنظیم کنید و همچنین با استفاده از مکانیزمی که بر روی صندلی متصل است, می توانید صندلی را در حالت های مختلف ( شیب و زاویه مختلف ) نسبت به موقعیت خود قرار دهید.
  • تنظیم ارتفاع صندلی :  ارتفاع صندلی توسط مکانیزم صندلی که بر روی جک صندلی قرار دارد و با استفاده از دسته اهرم سمت راست تنظیم می شود (بسیاری از مکانیزم ها این امکان را دارند که صندلی را در موقعیت دلخواه نگه دارند).
  • تنظیم زاویه شیب صندلی : این مکانیزم  به شما امکان می دهد به طور مستقل زاویه شیب صندلی و زاویه پشت صندلی را تنظیم کنید و صندلی را در موقعیت مشخص شده نگه دارید.
مکانیزم اداری حامی صنعت
 
در صورتی که به دنبال جایگزینی مکانیزم صندلی اداری هستید( قطعات صندلی شما فرسوده شده است یا درست کار نمی کند و نیاز به تعویض دارد ) می توانید از محصولات حامی صنعت مکانیزم  مورد نظر خود را انتخاب کنید.
حامی صنعت علاوه بر ارائه خدمات تعمیر صندلی اداری ,بخش فروش قطعات صندلی نیز دارد و می توانید قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید .
حامی صنعت کیفیت قطعات صندلی اداری را تضمین می کند و آنها را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.
تمامی قطعات مورد نیاز صندلی اداری در فروشگاه حامی صنعت  ارائه می شود. شما می توانید انواع مکانیزم صندلی اداری را در قسمت محصولات مشاهده کنید.
با مشاورین حامی صنعت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب کنید شماره تماس :02166746210 
 
   
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر