خرابی و تعویض جک صندلی اداری

جک صندلی اداری

بسیاری از صندلی های اداری کاملا قابل تنظیم هستند و به کاربران این امکان را می دهد که ارتفاع صندلی را تغییر دهند. این کار با استفاده از جک صندلی انجام می شود. اگر این جک شکسته شود، صندلی می تواند به پایین ترین سطح خود برسد یا در جای خود ثابت قرار بگیرد.

اجزاء

جک صندلی شامل یک سیلندر با پیستون متصل به میله در داخل است. هنگامی که فشار بر روی میله قرار می گیرد، مانند زمانی که کسی روی صندلی نشسته است، پیستون جک را در سیلندر فشار می دهد. این به صندلی اجازه می دهد تا به مقدار فشار روی صندلی ارتفاع آن کاهش یا افزایش پیدا کند. سپس پیستون می تواند در ارتفاع مورد نظر ثابت شود.

عیب یابی

اگر صندلی اداری در یک ارتفاع ثابت قرار بگیرد و امکان تغییرارتفاع وجود نداشته باشد، ارتفاع صندلی افزایش نخواهد یافت  و یا به پایین ترین سطح خود فرو می رود، در اینصورت جک صندلی اداری معیوب یا آسیب دیده است. در سیلندر نشتی وجود دارد که اجازه می دهد گاز داخل تخلیه شود یا پیستون یا میله پیستونی ممکن است آسیب دیده باشد و جک را قفل کند.

تعمیر

برای بسیاری از صندلی های اداری، هنگامی که جک آن آسیب دیده باشد، جک می تواند جایگزین شود. برای دریافت اطلاعات از چگونگی تعویض جک صندلی اداری، با حامی صنعت تماس بگیرید. شماره تماس : 02166746210

صندلی های اداری از جک پنوماتیک استفاده می کنند که از طریق فشار گاز ارتفاع صندلی را کنترل می کند. جک در اکثر صندلی ها ظرف چند سال آسیب می بیند ، به طور معمول چون جک صندلی برای حفظ فشار بیش از حد آسیب دیده است. شما می توانید یک جک جایگزین برای بازگرداندن کامل عملکرد به صندلی خود، استفاده کنید .

 

خرابی و تعویض جک صندلی اداری

ویژگی های جک صندلی اداری :

گروه حامی صنعت با داشتن تکنسین های با تجربه آماده ارائه خدمات تعویض قطعات صندلی اداری می باشد وارائه این سرویس برای راحتی شما مشتریان عزیز در محل کار شما نیز انجام می شود,  همچنین مشاورین حامی صنعت خدمات مشاوره رایگان در مورد قطعات صندلی اداری و تعویض آن ارائه می دهند,  در صورت تماس با حامی صنعت در عرض 24 ساعت تکنسین های ما در محل کار شما حاضر می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با حامی صنعت در تماس باشید.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر