نحوه تعویض روکش صندلی اداری

 

صندلی های اداری برای استفاده آسان و راحت برای کارمندان  طراحی شده اند. یکی از مواردی که برای طراحی این دسته از صندلی ها در نظر گرفته می شود رنگ پارچه روکش صندلی اداری می باشد. رنگ انتخاب شده معمولا مکمل رنگ دکوراسیون در نظر گرفته می شود و نکته ای دیگری که در انتخاب رنگ از اهمیت خاصی برخوردار است, نشان ندادن گرد و خاک است.

با توجه به مدت زمان استفاده از صندلی اداری ممکن است روکش صندلی آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد, و یا اینکه فوم  نشیمن یا پشتی صندلی بر اثر استفاده طولانی مدت  نیاز به ترمیم و تعویض داشته باشد. تعویض پارچه یا روکش صندلی اداری نیاز به مهارت دارد که توسط تکنسین های حامی صنعت به بهترین شکل انجام می شود. در صورت تعویض روکش صندلی,  صندلی به حالت اولیه باز می گردد و تا مدت ها شما را از خریداری صندلی جدید که هزینه هایی را به دنبال خواهد داشت بی نیاز می کند,  

مشاورین حامی صنعت آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره رایگان در مورد صندلی های اداری و تعویض روکش و .... می باشند,  شماره تماس : 66746210-021

با توجه به محیطی که صندلی در آن استفاده می شود, شما می توانید صندلی خود را طبق سلیقه خود و کاربرد آن, سفارشی کنید و نوع پارچه و رنگ خاص مورد نظر خود را برای صندلی انتخاب کنید,  کارگاه حامی صنعت انواع پارچه و چرم روکش صندلی را در طرح ها و رنگ های متنوع برای استفاده های گوناگون در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

تعویض روکش صندلی اداری

 در اینجا ما به چگونگی تعویض روکش صندلی اداری می پردازیم.

1.آن قسمت هایی از صندلی که پارچه روی آن قرار می گیرد را اندازه گیری کنید و پارچه را روی صندلی قرار دهید و 5 سانتیمتر از هر طرف  برای رویه کوبی پارچه صندلی اضافه در نظر بگیرید.

2.بر اساس اندازه گیری هایی که انجام دادید، پارچه خود را برش دهید.

3.پارچه های برش خورده را روی قسمت های مربوطه قرار دهید و از قسمت هایی که اضافه در نظر گرفته بودید برای اتصال پارچه به صندلی استفاده کنید.

4.تمام قسمت های اضافه پارچه را با پین به صندلی متصل کنید

لوازم مورد نیاز :

  • نوار اندازه گیری
  • پیچ گوشتی یا آچار آلن
  • پارچه
  • قیچی
  • پین

تعویض روکش صندلی اداری در مواقع آسیب دیدن روکش صندلی لازم و ضروری است و نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد که تجربه بالای تکنسین های ما تضمین کننده خدمات ما می باشد. کیفیت پارچه و چرم روکش صندلی اداری بسیار حائز اهمیت است و حامی صنعت به اهمیت این موضوع آگاهی کامل دارد و از بهترین نوع پارچه و چرم برای روکش صندلی اداری استفاده می کند. در برخی مواقع مشتریان عزیز برای تغییر دکوراسیون, روکش های صندلی را تعویض می کنند. در مواقعی که روکش ها سالم هستند و شما نیاز به تغییر دکوراسیون دارید می توانید با تعویض نوع و رنگ روکش صندلی, بدون صرف هزینه بالا دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان با حامی صنعت در تماس باشید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر