انتخاب مکانیزم صندلی اداری

چرا انتخاب مکانیزم صندلی اداری بسیار مهم است؟

چه کاربرد مهمی برای مکانیزم صندلی اداری می توان متصور بود؟

خوب، تنظیم اشتباه صندلی شما به راحتی می تواند شما را در موقعیت بدی قرار دهد و روز کاری شما را غیر قابل تحمل کند.

در این مقاله ما قصد داریم نگاهی به آنچه که صندلی های اداری را کنترل می کند( مکانیزم صندلی) بیندازیم.

در اینجا 3 زمینه که ما بر آن تمرکز می کنیم، وجود دارد:انتخاب مکانیزم صندلی اداری

 یک مکانیزم صندلی دقیقا چه کار می کند ؟

مکانیزم صندلی در کدام قسمت قرار می گیرد؟

از چه نوع مکانیزم صندلی باید اجتناب کرد؟

مکانیزم صندلی قلب هر صندلی اداری است، قطعه ای است که از طریق آن کارکرد اصلی صندلی شما کنترل می شود.

مکانیزم زیر صندلی نصب شده است و اغلب کارکرد آن دیده نمی شود.

تولیدکنندگان صندلی به طور کلی نیازی به معرفی مکانیزم و توضیح کارکرد آن نمی بینند. آنها بر این باورند که چون آنها می دانند که انواع مختلف مکانیزم چه کاربردی دارد, نیازی به توضیح دادن این موارد به کاربر نهایی نیست.

در اینجا ما به طور مختصر کاربردهای مختلف مکانیزم را مورد بررسی قرار می دهیم.

کدام یک از کارکردهای صندلی باید برای شما مهم باشد؟

مکانیزم ها دارای انواع ویژگی ها هستند، برخی ضروری هستند و بعضی از آنها بی فایده هستند. اغلب مواردی که برای انعطاف پذیری صندلی مورد نیاز است توسط مکانیزم تامین می شود.

کدامیک از شما علاقه دارید که کاربردهای مکانیزم را بشناسید ؟

 گفته می شود که تمام مکانیزم ها اجازه می دهند که ارتفاع صندلی خود را تنظیم کنید، در واقع تنظیم ارتفاع صندلی یک کاربرد مکانیزم صندلی می باشد.

علاوه بر این 3 قابلیت اساسی وجود دارد که نیاز به توضیح دارد:

اول، شما باید مطمئن شوید که صندلی به درستی کار می کند، به این معنی که وقتی به عقب بر می گردید، حرکت به جلو نیز انجام می شود. اغلب صندلی ها یک اهرم دارند که پشتی صندلی را در موقعیت های مختلف از پیش تعیین شده قفل می کند. اگر از صندلی خود برای فعالیت و کار با کامپیوتر خود استفاده می کنید، این ایده خوبی نیست، زیرا شما به زودی احساس می کنید که در موقعیت ثابت قرار گرفته اید و گیر کرده اید.

مورد بعدی و مهم تر این است که صندلی باید یک کنترل شیب را در نظر بگیرد تا بتواند به حالت اولیه خود بازگردد. این به این معنی است که شما بتوانید فشار را در زمانی که با صندلی خود به عقب می روید و بر می گردید ، تنظیم کنید. مکانیزم به راحتی به شما اجازه می دهد که صندلی را برای وزن خود تنظیم کنید.

در نهایت، و مهم ترین کاربرد خاصیت کنترل کنندگی صندلی است که مکانیزم صندلی باید طول پای شما را در نظر بگیرد. البته کاربران با قد کوتاه می توانند خود را در لبه صندلی قرار دهند و نمی توانند قسمت عقب بر روی صندلی خود بنشینند.

افراد با قد بلندتر مشکل دیگری دارند وباید تنظیمات خاصی انجام دهند تا راحت روی صندلی بنشینند. و حتی زمانی که قد شما  متوسط ​​باشد, باید برای حفظ سلامتی خود تنظیمات درستی روی صندلی اعمال کنید.

ازچه نوع مکانیزم صندلی شما باید اجتناب کنید؟

  ازاستفاده ازهرنوع مکانیزمی که تنها یک کنترل اهرمی داشته باشد اجتناب کنید. این کمبود انعطاف پذیری به سرعت شما را خسته می کند، زیرا به شما اجازه حرکت محدود را در شعاع  بالا و پایین می دهید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که آنچه را که نیاز دارید انجام می دهد.

مشاورین حامی صنعت آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان هستند,  برای دریافت اطلاعات در مورد انتخاب مکانیزم صندلی اداری با ما در تماس باشید, 

شماره تماس : 02166746210 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر