تعویض صندلی اداری یا تعویض قطعات صندلی؟

تعمیر صندلی اداری

پیدا کردن یک صندلی اداری خوب کار سختی است و وقتی یک صندلی خوب پیدا کردید, در صورت آسیب دیدگی نمی خواهید آن را به راحتی کنار بگذارید. اگر یکی از صندلی های اداری خراب شود، تعمیر بسیاری از قسمت های صندلی اداری بسیار آسان است، بنابراین می توانید با تعمیر صندلی اداری همچنان از صندلی اداری خود استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که اگر صندلی اداری آسیب دیده, قابل تعمیر باشد با تعمیرات تخصصی صندلی اداری حامی صنعت عمر دوباره به صندلی خود ببخشید.

تعویض قطعات صندلی اداری

  • تعویض جک صندلی اداری

جک صندلی که در واقع صندلی شما روی آن قرار گرفته است دارای یک اهرم است که با توجه به نیاز شما می تواند صندلی را بالا یا پایین ببرد. جک ها ممکن است کارآیی خود را از دست بدهند, اگر متوجه شدید صندلی شما در حال فرو رفتن است یا ثابت نمی ایستد, به این معنی است که باید جک صندلی اداری را تعویض کنید.  

  • تعویض مکانیزم صندلی اداری

مکانیزم صندلی اداری, کنترل شیب صندلی را به عهده دارد و در صورت خرابی باید تعویض شود. تعویض مکانیزم صندلی اداری به راحتی قابل انجام است و تکنسین های حامی صنعت به سرعت این کار را برای شما انجام می دهند.

تعویض صندلی اداری یا تعویض قطعات صندلی ؟

  • تعویض چرخ صندلی اداری

چرخ های صندلی شما ممکن است شکسته شوند، اما بیشتر اوقات آنها فقط بخاطر چسبیدن خاک یا شی کوچک به درستی حرکت نمی کنند. خوشبختانه ، چرخ های صندلی اداری از قطعاتی هستند که به راحتی جایگزین می شوند. شما می توانید یک مجموعه کامل را بخرید و چرخ های صندلی خود را بطور همزمان جایگزین کنید, یا اینکه از تکنسین های حامی صنعت بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.

  • تعویض پایه صندلی اداری

شاید فکرکنید پایه یک صندلی اداری آسیب نمی بیند، اما پایه بزرگی که چرخ های صندلی به آن وصل شده, ممکن است به دیوارها، میزها و موانع دیگر برخورد کند و آسیب ببیند. در این صورت شما با تعویض پایه صندلی اداری می توانید از آسیب دیدن صندلی جلوگیری کنید.

تعمیر صندلی اداری در محل

حامی صنعت خدمات تعمیر صندلی اداری در محل را ارائه می دهد و شما می توانید بدون اینکه صندلی خراب خود را جابجا کنید, از خدمات تعمیر صندلی اداری حامی صنعت بهره مند شوید. همواره به یاد داشته باشید که تعویض به موقع قطعات صندلی اداری, عمر مفید صندلی اداری را افزایش می دهد. همین حالا می توانید با حامی صنعت تماس بگیرید و خدمات تعمیر صندلی اداری را دریافت کنید. شماره تماس : 02166746210

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر