سرویس و بازسازی صندلی اداری در محل

حامی صنعت مجری تعمیرات تخصصی صندلی اداری با بیش از 20 سال تجربه سریع ترین خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. همینطور مشاوره تلفنی رایگان در مورد مبلمان و صندلی اداری توسط حامی صنعت انجام می شود.

تعمیر صندلی اداری در محل شرکت ها و اداره ها انجام می شود و صندلی هایی که نیاز به تعویض قطعه دارند , در محل کار شما قطعات صندلی اداری تعویض می شود.

 خدمات حامی صنعت عبارتند از:

و .....

تمام تعمیرات تخصصی مربوط به صندلی و مبلمان ادری در کارگاه حامی صنعت انجام می شود و تماس از طریق سایت حامی صنعت باعث می شود تا در وقت شما صرفه جویی شود.

ما خدمات تعمیرات صندلی اداری و تعویض قطعات را در محل کار شما انجام می دهیم! ما از آخرین فناوری ها و محصولات استفاده می کنیم تا نیازهای مبلمان اداری شما تامین شود. روش ها و محصولات ما انتخاب شده اند تا تعمیرات ما تضمین شده باشد و مبلمان یا صندلی اداری به شرایط اولیه یا حتی بهتر بازگردانده شود .

تکنسین های ما با تجربه و آموزش دیده هستند. هر کدام از تکنسین های تعمیرات اداری ما، همه چیز را برای ارائه خدمات فوری در محل, برای تعمیر صندلی اداری و تعمیرات مبلمان از جمله جک, پایه, چرخ و مکانیزم حمل می کند.

تیم حرفه ای ما قادر به رسیدگی به تمام مشکلات مبلمان و صندلی اداری می باشد, از جمله : تعمیرات عمومی مبلمان اداری، لمسه کردن , تطبیق رنگ, تقویت, بازسازی, مکانیزم های معیوب, دسته ها, پایه صندلی, فوم, برش ها, سوختگی ها, لکه ها, تعمیر, ترمیم. تمام موارد بالا و بسیاری دیگر می تواند تعمیر شود و مبلمان قدیمی (صندلی انتظار, صندلی های اداری, مبلمان اداری و غیره ) می تواند سال ها و در قالب مبلمان جدید  مورد استفاده قرار بگیرد.

در صورت نیاز به تعویض روکش صندلی یا تعویض فوم ,صندلی اداری به محل کارگاه انتقال داده می شود و خدمات مورد نیاز با اعمال سلیقه شما در طرح و رنگ و جنس و .... رویه انجام می شود ,با تعویض روکش صندلی یا مبلمان هزینه کمتری نسبت به تهیه محصول جدید متحمل می شوید, اما در واقع از محصولات جدید استفاده می کنید و زیبایی دفتر کار خود را حفظ می کنید.

حامی صنعت به عنوان یک مجموعه سرویس تعمیر صندلی اداری به شما این امکان را می دهد که یک صندلی را که در انتظار نابودی است بازسازی کنید. با توجه به جایگزین کردن صندلی, شما در نظر بگیرید که  حامی صنعت اغلب می تواند با حدود 25٪ از هزینه خرید صندلی جدید, صندلی فعلی را بازسازی کند . تعمیر صندلی اداری ما می تواند خدمات گسترده ای از جمله تهیه قطعات جایگزین صندلی اداری و تعمیر صندلی اداری را با هزینه ای بسیار مناسب در زمان کم و با بالاترین کیفیت انجام دهد.

با حامی صنعت تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را دریافت کنید, شماره تماس : 66746210 – 021

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر