تعمیر صندلی اداری

در تعمیرات صندلی اداری ما کامل ترین خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهیم. ما در تمام موارد تعمیرات صندلی, از جمله تزیینات مجدد, تعمیرات قطعات شکسته شده ,تعویض جک, تعویض مکانیزم, تعویض چرخ, تعویض پایه,  تعویض روکش صندلی وبازسازی صندلی های تضعیف شده، تخصص داریم. ما می توانیم هرگونه مشکل مربوط به صندلی را رفع کنیم.بهترین بخش خدمات ما این است که ما به محل کار شما می آییم و تعمیرات را انجام می دهیم, فقط در برخی مواقع باید صندلی دور انداخته شود زیرا دربیشتر موارد مشکلات صندلی توسط تیم حامی صنعت رفع می شود, ما تضمین می دهیم که صندلی به سرعت و به خوبی یک صندلی جدید و بدون هیچ زحمتی به شما بازگردانده می شود.

از یک سرویس ساده تا تعمیرات عمده , حامی صنعت تمامی خدمات مربوط به تعمیر صندلی اداری را انجام می دهد. برخی از مواردی که برای صندلی های اداری شما مشکل ایجاد می کند عبارتند از:

برخی از مزایای سرویس هایی که ما ارائه می دهیم :

  • صندلی خود را برای یک هفته از دست نمی دهید, تمام تعمیرات صندلی و تعویض قطعات صندلی درهمان روز برای  شما انجام می شود.
  • متخصصان ما تعمیرات صندلی اداری را در محل دفاتر تجاری,  هتل ها, رستوران ها, مطب ها و .... انجام می دهند.  
  • ما قبل از هر کاری در مورد آن با شما مشورت می کنیم و همینطور مشاوره رایگان در مورد ارزش گذاری برای تعمیر صندلی ارائه می دهیم.

با بیش از 20 سال تجربه, سرویس های ما بهترین خدمات و کیفیت را در بر می گیرد. ما هیچ هزینه ای برای مشاوره دریافت نمی کنیم و خوشحالیم که یک مشاوره رایگان ارائه می دهیم. برای دریافت خدمات سریع, با ما تماس بگیرید: 66746210 - 021

حامی صنعت همچنین یکی از بزرگترین مجموعه های فروش صندلی های اداری در تهران می باشد,  برای دیدن محصولات اداری به سایت فروش حامی صنعت مراجعه کنید.

فروش آنلاین صندلی اداری حامی صنعت

مزایای تعمیر صندلی اداری

مزایای بسیاری برای بازسازی صندلی وجود دارد, شما می توانید مبلمان یا صندلی های اداری مورد علاقه خود یا هر نوع صندلی آسیب دیده  را که به دلیل سبکی و راحتی به آنها علاقه دارید, به ما بسپارید تا بازسازی شوند و دوباره قابل استفاده باشند.ما دارای طیف وسیعی پارچه و روکش صندلی می باشیم و همچنین می توانیم پارچه ها را در اغلب موارد با دکوراسیون شما مطابقت دهیم. قیمت های ما بسیار رقابتی هستند و ما از پارچه های  بسیار با کیفیت برای انجام کار خود استفاده می کنیم.

مجموعه تعمیرات صندلی اداری حامی صنعت خوشحال می شود که تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

چه مدت زمانی برای تعمیرات لازم است؟

ما ظرف 24 ساعت پس از تماس در محل کار شما حاضر می شویم، همه کارهای مکانیکی مانند تعویض جک، مکانیزم و پایه ها در عرض 20 دقیقه در محل کار شما  انجام می شود.

سرویس  تعمیر صندلی اداری 24 ساعت پس از تماس

آیا  حامی صنعت مشاوره رایگان در مورد مشکلات تعمیر صندلی را ارائه می دهد؟

بله, در هر زمان با ما تماس بگیرید ما به سرعت پاسخ خواهیم داد. ما بیش از 20 سال تجربه در تعمیر صندلی اداری(از جمله صندلی های چوبی)، مبل ها وغیره داریم (اگر ما نتوانیم مشکل صندلی را حل کنیم پس هیچ کس نمی تواند)

هزینه تعمیرات چه مقدار است؟

میانگین هزینه برای اکثر تعمیرات صندلی بسیار مناسب است. این مبلغ, یک چهارم ازهزینه خرید یک صندلی جدید است.

گارانتی قطعات چقدر اعتبار دارد؟

گارانتی قطعات از جمله جک, مکانیزم و غیره 12 ماه می باشد و تعمیرات ما تضمین شده  است.

چگونه می توانم صندلی خود را به کارگاه منتقل کنم؟

شما صندلی را به کارگاه نمی آورید ، ما به محل کار شما می آییم و خدمات تعمیر صندلی اداری  را ارائه می دهیم , خدمات کامل و تحویل سریع درهرمنطقه از تهران.

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر