فروش جک صندلی اداری

جک صندلی اداری

صندلی های اداری از جک پنوماتیک استفاده می کنند که این جک از طریق فشار گاز, ارتفاع صندلی را کنترل و تنظیم می کند. جک در اکثر صندلی ها ظرف چند سال به دلیل حفظ فشار گاز برای تنظیم ارتفاع صندلی ,کارایی خود را از دست می دهد. کاربرد جک در صندلی اداری به این صورت می باشد که شما می توانید با استفاده از یک اهرم ارتفاع صندلی را تنظیم کنید, در واقع با جابجایی اهرم ,گاز در داخل و خارج پیستون جک حرکت می کند و ارتفاع صندلی تنظیم می شود. در هر صورت پس از چندین سال استفاده، صندلی شما در یک موقعیتی ثابت می ایستد و دیگر نمی توانید آن را در یک ارتفاع خاص تنظیم کنید(پیستون در پایین ترین حالت خود قرار می گیرد و ارتفاع صندلی دیگر قابل تنظیم نخواهد بود) .

برای رفع این مشکل شما می توانید از یک جک جایگزین برای بازگرداندن عملکرد کامل به صندلی استفاده کنید، برای خرید جک صندلی اداری حتما به کیفیت جک صندلی دقت داشته باشید و آن را از فروشندگان معتبر تهیه کنید. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید جک صندلی اداری باید به آن توجه داشته باشید, این است که اندازه جک جدید با اندازه جک قبلی هماهنگی داشته باشد.

خرید جک صندلی اداری

خرید جک صندلی اداری

حامی صنعت علاوه بر ارائه خدمات تعمیر صندلی اداری, خدمات فروش صندلی و قطعات صندلی اداری را نیز در بخش فروش ارائه می دهد, قطعات صندلی اداری حامی صنعت دارای گارانتی می باشند و شما می توانید از قطعات با کیفیت ما خریداری کنید. یکی از قطعاتی که بسیار  برای تعمیرات صندلی اداری مورد استفاده می باشد, جک صندلی اداری است  که برای خرید آن می توانید به صفحه محصولات حامی صنعت مراجعه کنید. خرید جک صندلی اداری از فروشگاه حامی صنعت بسیار با صرفه خواهد بود, زیرا جک صندلی اداری حامی صنعت با کیفیت بالا و با استفاده از قطعات استاندارد تولید و ساخته می شود و دارای گارانتی می باشد.

مدت زمان گارانتی جک صندلی در فروشگاه حامی صنعت به این صورت می باشد :                                                    
خرید جک صندلی اداری

جک تایوان _____ 24 ماه                                

جک چینی درجه یک _____ 12 ماه

جک چینی درجه دو _____ 6 ماه

جک 27 سانتی متری (جک صندلی اپن ) _____ 12 ماه

تخفیف خرید جک صندلی اداری

حامی صنعت برای مشتریان عزیزی که تعداد بالای 100 عدد جک را خریداری می کنند تخفیف قابل ملاحظه ای را در نظر می گیرد, برای کسب اطلاع از چگونگی خرید جک صندلی اداری و برخورداری از تخفیف ویژه با کارشناسان فروش حامی صنعت تماس بگیرید, شماره تماس : 02166746210

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر