تعمیر و بازسازی صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری

حامی صنعت با بیش از 20 سال تجربه در تعمیرات تخصصی صندلی اداری ، خدمات تعمیر صندلی اداری را در تمامی مناطق شهر تهران ارائه می دهد. ما هر چیزی که باعث شده صندلی شما درست کار نکند را شناسایی می کنیم و بهترین راه حل را ارائه می دهیم. تیم ما از بهترین کارشناسان تعمیر صندلی اداری بهره می برد, صندلی و مبلمان شما هر مشکلی داشته باشد ما آن را حل می کنیم.

تعمیر صندلی و مبلمان اداری در حامی صنعت اغلب می تواند با طولانی شدن عمر صندلی و مبلمان شما یا صرفه جویی در جایگزینی صندلی های گران و غیر برنامه ریزی شده همراه باشد. اکنون می توانید انواع مختلف ترمیم و بازسازی صندلی را با استفاده از بهترین روش ها با نتایج عالی انجام دهید.

برای مشتریان عزیز, ما تعدادی از خدمات تعمیر و نگهداری منحصر به فرد را در حامی صنعت ارائه می دهیم. به عنوان مثال برای تعویض روکش صندلی اداری مطابق با نیاز و سلیقه شما می توانیم از پارچه و رنگ بخصوصی استفاده کنیم و برای صندلی هایی که بیشتر استفاده می شوند روکش تیره استفاده کنیم تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. تمامی سرویس های تعمیر تخصصی صندلی اداری در حامی صنعت وجود دارد و ما می توانیم مشکلات شما را حل کنیم, همچنین با انتخاب روش های ماهرانه ما می توانیم یک راه حل شخصی برای شما پیدا کنیم.

تعمیر و بازسازی صندلی اداری

تعویض قطعات صندلی اداری

با خرابی جک ,مکانیزم ,پایه و دسته صندلی, صندلی شما کارآیی خود را از دست خواهد داد. شما می توانید با تعویض قطعات صندلی اداری, عمر صندلی خود را افزایش دهید. خدمات تعویض قطعات صندلی اداری شامل : تعویض جک صندلی, تعویض مکانیزم صندلی, تعویض دسته صندلی و تعویض پایه و چرخ صندلی اداری می باشد.

مزایای بازسازی صندلی دفتر

  • طول عمر صندلی اداری افزایش پیدا می کند
  • در هزینه های شما صرفه جویی می شود (تعمیر صندلی به جای خرید صندلی جدید )
  • حفظ و نگهداری صندلی و مبلمانی که به آن علاقه دارید
  • به زیبایی محیط کاری خود کمک می کنید
  • به سلامت کارکنان کمک می کنید

ضمانت تعمیر صندلی اداری

کلیه صندلی های تعمیر شده پس از اتمام تعمیر ، به منظور اطمینان از کارکرد درست ، تحت بررسی دقیق قرار می گیرند و سپس به شما تحویل داده می شوند. همچنین تعمیرات صندلی اداری با گارانتی یک ساله انجام می شود, بنابراین می توانید با آسودگی خاطر تعمیرات صندلی خود را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با حامی صنعت تماس بگیرید. شماره تماس : 02166746210

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر