پرسش و پاسخ در مورد گارانتی صندلی اداری

آیا من برای تعمیر صندلی باید هزینه ای پرداخت کنم؟ 
اگر صندلی شما دارای گارانتی باشد و شما مالک صندلی هستید، هیچ هزینه ای نباید پرداخت کنید. صندلی های حامی صنعت دارای ضمانت 24 ماهه هستند. اگر مدت زمان گارانتی صندلی تمام شده است ، ما یک برآوردی از هزینه های تعمیر به شما ارائه می دهیم.

برچسب گارانتی کجا قرار دارد؟ 
برچسب ضمانت نامه در زیر صندلی قرار دارد, شما می توانید این اطلاعات را برای ما بفرستید و خوشحال خواهیم شد که گارانتی صندلی را برای شما بررسی کنیم.

چگونه صندلی خود را به کارگاه ارسال کنم؟ 
قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید، با شماره 02166746210  تماس بگیرید.اگر صندلی شما نیاز به تعمیرات جرئی داشته باشد تکنسین های حامی صنعت در محل دفتر کار شما حاضر می شوند و صندلی شما را تعمیر می کنند, اما اگر صندلی نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد صندلی به کارگاه حامی صنعت منتقل و تعمیر می شود. 

تعمیر صندلی اداری

تعمیرات صندلی اداری حامی صنعت با استفاده از قطعات با کیفیت و با روش های اصولی انجام می شود, در واقع پس از بررسی صندلی توسط تکنسین های حامی صنعت, بهترین راه حل برای رفع مشکل صندلی ارائه می شود. برای مشتریانی که مایل به تعمیر مبلمان وصندلی خود هستند دانستن این نکته ضروری است که جایگزینی به موقع قطعات فرسوده طول عمر صندلی ها را افزایش می دهد و به نوعی از سرمایه گذاری شما محافظت می کند.

پرسش و پاسخ در مورد گارانتی صندلی

تمام تکنسین های تعمیرات صندلی حامی صنعت آموزش دیده و با تجربه هستند ,شما می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام استانداردهای لازم در تعمیر صندلی شما لحاظ می شود و جایگزینی قطعات با روش های استاندارد انجام می شود.

تعویض قطعات صندلی اداری

اگر قطعات صندلی باعث ایجاد مشکلات برای صندلی اداری باشد, باید این قطعات را تعویض کرد که شامل : تعویض جک صندلی اداری, تعویض مکانیزم صندلی اداری, تعویض دسته صندلی اداری, تعویض پایه صندلی اداری و تعویض چرخ صندلی اداری می شود. امروز با حامی صنعت تماس بگیرید تا ما به شما کمک کنیم قطعه صندلی را عیب یابی و تعویض کنید.

ما با افتخار با شما کار خواهیم کرد تا مطمئن شوید که صندلی شما به درستی کار می کند اگر یک بخش از صندلی کار نمی کند یا صندلی مشکلی دارد که نمی توانید منشاء آن را تشخیص دهید  و یا اینکه یک صندلی شکسته دارید, ما می توانیم به شما کمک کنیم تا در مدت زمان کوتاه صندلی را به حالت اولیه بازگردانیم . خدمات تعمیر صندلی اداری حامی صنعت در خدمت مجموعه اداری شماست تا مشکلات صندلی اداری شما رفع شود.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر