خرابی و تعمیر صندلی اداری

خرابی و تعمیر صندلی اداری

هنگام خرابی صندلی اداری دو راه وجود دارد, اول اینکه شما صندلی اداری جدید جایگزین کنید و راه دوم تعمیر صندلی اداری می باشد. تعمیرات صندلی حامی صنعت در تعمیر انواع صندلی اداری تخصص دارد و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص تعمیرات تخصصی صندلی اداری را ارائه می دهد.

خرابی صندلی اداری

صندلی اداری دارای قطعات مختلفی می باشد که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد و در صورتی که هر کدام از این قطعات کارآیی خود را از دست بدهد, صندلی به درستی کار نمی کند. به طور کلی مواردی که باعث خرابی صندلی اداری می باشد شامل این موارد می باشد:

  •  خرابی جک صندلی اداری, این مورد باعث می شود صندلی اداری فرو برود و ارتفاع آن به درستی تنظیم نشود
  • خرابی مکانیزم صندلی اداری, که باعث می شود شیب صندلی به درستی تنظیم نشود
  • شکستگی چرخ صندلی اداری, که از حرکت درست صندلی جلوگیری می کند
  • شکستگی پایه صندلی اداری, این مورد مشخصا از درست قرار گرفتن صندلی اداری جلوگیری می کند
  • و . . .

حامی صنعت به شما کمک می کند با تعمیر صندلی های اداری به جای خرید صندلی جدید ، در هزینه های شرکت صرفه جویی کنید! خدمات حامی صنعت شامل موارد زیر می باشد:

خرابی و تعمیر صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری در محل

تعمیرات صندلی اداری که نیاز به تعویض قطعات صندلی اداری دارد, در محل شما انجام می شود مانند: تعویض جک صندلی اداری, تعویض مکانیزم صندلی اداری, تعویض چرخ صندلی اداری, تعویض پایه صندلی اداری, تعویض دسته صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری

تعمیرات کلی صندلی اداری مانند مواردی که نیاز به جوشکاری و یا تعویض روکش صندلی اداری دارد, در کارگاه حامی صنعت انجام می شود.

مشاوره تخصص صندلی اداری

در صورت خرابی صندلی اداری شما نمی دانید که صندلی اداری شما قابل تعمیر است یا خیر . ممکن است سوالاتی در ذهن شما مطرح شود که آیا صندلی جدید خریداری کنید یا صندلی های موجود را تعمیر کنید؟ اگر بخواهم صندلی اداری موجود را تعمیر کنیم چقدر زمان لازم است؟ هزینه تعمیرات صندلی اداری چقدر می باشد؟ شما قبل از هر اقدامی نیاز دارید که پاسخ این سوالات را دریافت کنید. کارشناسان حامی صنعت در محل شما حاضر می شوند و از صندلی های اداری شما بازدید می کنند و به این سوالات شما پاسخ می دهند . شما با دریافت این پاسخ بهترین تصمیم را در مورد صندلی اداری خود می گیرید. برای دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان حامی صنعت با این شماره تماس بگیرید, شماره تماس : 02166746210

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر