تبدیل درب معمولی به درب ضد صدا

سرو صدای زیاد در بسیاری از مواقع موجب ناراحتی و آزار افراد می شود. افراد بسیاری تمایل دارند تا ورود صدا به اتاق و یا یا منزل خود جلوگیری کنند. یکی از روش های مناسب برای ممانعت از ورود صدا به داخل استفاده از درب ضد صدا است. درب ضد صدا همانطور که از نام آن مشخص است در برابر سر و صدا به عنوان عایق عمل می کند.

تبدیل درب معمولی به درب ضد صدا

خرید درب ضد صدا برای اتاق ممکن است مقرون به صرفه نباشد زیرا معمولا قیمت درب ضد صدا نسبتا بالا است. از این رو در این بخش سعی داریم چگونگی تبدیل درب معمولی به درب ضد صدا را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. البته لازم به ذکر است که همانطور که می دانید به تبع کیفیت درب ضد صدا که در بازار به فروش می رسد از درب معمولی که به درب ضد صدا تبدیل شده است به مراتب بیشتر است.

برای تبدیل درب معمولی به درب ضد صدا شما نیاز به برخی از تجهیزات و وسایل دارید. برای ایجاد درب ضد صدا راه های زیادی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

• اضافه کردن یک ورق فوم با ضخامت 3 تا 4 اینچ از جنس تخته فیبر عایق صدا به درب اتاق. این امر موجب جذب صدا و ممانعت از ورود صدا به داخل اتاق می شود. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید. تنها چیزی که برای این منظور شما نیاز دارید، چهار پیچ چوب و واشر برای اتصال است.

• همچنین می توانید از درزبند برای قسمت های مختلف درب که امکان ورود صدا از آن وجود دارد، استفاده کنید. این درزبندها قابل جابه جایی هستند و در صورت نیاز می توانید آنها را به طور کل از درب جدا کنید.

• استفاده از پرده های آگوستیک (ضد صدا) نیز می تواند در تبدیل درب به درب ضد صدا بسیار موثر باشد. با اضافه کرده این پرده ها در داخل و خارج درب، سرو صدا تا حد زیادی توسط درب جذب می شود.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر